Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

1 Kasım 2010 Pazartesi

Jade MakeUp: 150. Kişi Şerefine Hediye

Aslında 100. kişi için hediye yapıcaktım ama diğer hediye kampanyam yeni bitince 150ye sarktı =) Katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Bu sefer hem 150.kişi hemde bayram hediyesi olsun istedim o yüzden 2kişiye hediye vermek istiyorum ^_^  3 hediye seçeneği sundum hediyenizi kendiniz seçin =) Çam sakızı çoban armağanı umarım hediyelerimi beğenirsiniz.

NYX takma kirpik ve 5li glitter

Essence Denim Wanted koleksiyonundan Vintage Grey jel eyeliner ve fırçası

Essence Moonlight koleksiyonundan 3lü glitter

  1. İzle butonuna tıklayıp izleyicim olmanız
  2. Hangi hediyeyi istediğinizi ve blogum hakkında düşüncelerinizi yorum olarak yazmanız
Blog,facebook,twitterınız varsa duyurabilirsiniz ama şart değil ;) İstemiyorsanız yapmayın =) Hepsi bu kadar herkese bol şans...
Çekiliş Kasımın 20sinde sahiplerini bulucak...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder