Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

4 Kasım 2010 Perşembe

Babetim.gen.tr'den Hediye Yağmuru..




Babetim.gen.tr çok güzel ürünlerle dolu muhteşem bir site.Her tıkladığınız yerde müthiş bir ürünle karşılaşmanız mümkün.Günlük,deri,rugan,şık,sportif,süet,ışıltılı,aksesuarlı olmak üzere daha birçok babet çeşidini sitemizde bulmanız mümkün.Biz bayanların yanı sıra erkekler içinde hoş ürünler var.Bu kadar mı sandınız?Yanıldınız çünkü babetim.gen.tr köpek dostlarımız içinde sevimli ürünler alabilmemize imkan sağlıyor.Herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünen babetim.gen.tr yetkililerine bizide unutmadıkları için teşekkür ediyorum.Sitemizi doya doya dolaşmanız için sizi burdan alayım http://www.babetim.gen.tr/


%30 indirimle satılan ürünleride bulunmakta.Babetinize özel kıyafetler de Babetim'de!...Babetim.gen.tr gerçekten her ayrıntıyı titizlikle düşünmüş.Her dönem hangi ürünü satın alırsanız alın kargo ücretini firmamız ödüyor.Birkaç örnek model resmi paylaşıcam sizlerle ama bu kadarıyla yetinmeyin siteyide gezin lütfen.
http://www.babetim.gen.tr/







Kampanyamıza geçicek olursak sizlere çok şık bir ürünü hediye ediyoruz.1 kişiye  Dantel Bağcıklı Ekose Boğazlı Bootie Babet, Siyah olan ürünümüzü veriyoruz.Ürünümüz hem sezonluk hemde en çok satılan ürün olması nedeniyle bence bu fırsatı kaçırmayın.Bununlada yetinmeyip Sitemizden alisveris yapan ilk 5 kisi ozel vintage serisi babetlerimizden begendigi bir tanesini %50 indirimli alabilir.Benim bloğum aracılığıyla alışveriş yaptığınızı belirtmeniz indirimden faydalanmanız için yeterli olucaktır.İndirimle alabileceğiniz vintage serisi babetlerimizi merak edenler burdan bakabilirler ürünlere  http://www.babetim.gen.tr/index.php?currency=TRY&cPath=8_23
Hediye ürünümüzüde görelim,



http://balpotusuilemoda.blogspot.com/2010/11/babetimgentrden-hediye-yagmuru.html

Dantel Bağcıklı Ekose Boğazlı Bootie Babet, Siyah


Yurtdışından gelen bu çok özel bootie stil babetimiz boğazlıdır ve boğaz kısmı ekose desenlidir. İç kısmı gizli topukludur, topuk şekli platformdur. Tabanı kaymaz kauçuktur. Bilek kısmı dantel bağcıklıdır ve nostaljik ve orjinal bir stil kazandırmaktadır. Özellikle şu sıralar yoğun yağmurlu geçen sonbahar günlerinde keyifle giyebileceğiniz bu özel modelimizi kaçırmayın! Ürünümüzün siyah ve beyaz renkleri, 35-36-37-38-39 numaraları vardır. Bu modelimiz, yurtdışı ürünü olduğundan kargo süreniz 10 gündür. Kargomuz TÜRKİYENİN HER TARAFINA ÜCRETSİZDİR. * * * Lütfen sitemizde gezerken, seçtiğiniz dil seçeneğine göre fiyat kuru bölmesini HER SAYFAYI ve ÜRÜNÜ ziyaretinizde panelinden seçerek yenileyiniz. Sitemiz Euro, Dolar ve Türk Lirası Kurlarını birbirine çevirmektedir. * * *


Kampanya şartlarımız ise şöyle,
-Babetim sitesine üye olmanız.
-Babetim twitter sayfasını izlemeye almanız. 
-Babetim facebook grubuna katılmanız ve arkadaşlarınızı gruba davet etmeniz.
-Kampanyamızı facebook veya bloglarınızda duyurmanız.Ad,soyad ve duyuru linkiyle birlikte bu postun altına yorum yazmanız.
-İzleyicim olmanız.
-Kargo firmaya ait.
-Kampanyamız  23 Kasım 00.00 da bitiyor.Herkese bol şans..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder