Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2 Kasım 2010 Salı

http://funyframe.blogspot.com/2010/10/hediye-promete-okul-oncesi-egitim.html

HEDİYE-PROMETE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ARAÇLARI


Montessori Eğitim araçlarını Türkiye'de bulmakta çok zorlanıyoruz,şimdiye kadar konuştuğum, görüştüğüm anneler hep bundan şikayetçiler. Şimdi sizlere iki tane güzel haberim var. İlki Promete Eğitim Araçları San. Ltd. Şti. , Eğitim Araçlarının en çok gerekli olanını montessori materyallerini üretime başlamış bulunmakta. Şimdi gelelim diğer güzel habere Promete Eğitim Araçları San. Ltd. Şti. ile yaptığım görüşme sonrası sizler için bir kampanya yapmaya karar verdik. Şanslı bir çocuğumuz Dikkat ve Hafıza Oyunlarından Memory Ters Düz İlişkisini anlatan bir Eğitim Aracını kazanacak.


Ürün Tanıtımı :
Bu oyunlar okul ve aile ortamında zevkle oynanabilecek bir oyunlardır. Bu oyunların çocuklara kazandıracakları kısaca aşağıdaki maddelerde özetlenmiştir: * İş, arkadaşlık, yarışma ortamında dikkat ve takip gücü kazandırır. * Sosyal gelişimine katkıda bulunur. * Kazanmanın ve kaybetmenin olağan sonuçlar olduğunu görüp yeniden başlamayı öğrenir. * Kavramları tanır görüntülerini ve ilişkilerini öğrenir. * Problem çözme becerilerini arttırır. * Yetişkinlerle yarışarak güven duygusunu güçlendirir.


Gelelim bu hediyeyi kazanan şanslı olmak için yapmanız gerekenlere

- ilk olarak izleyicim olmalısınız
- http://www.prometeokuloncesi.com/ 'a üye olmalısınız
- Bloğunuzda , facebook veya twitter hesabınızdan bu kampanyayı duyurmak (linkini yorum olarak bırakınız)
- 14 Kasım Pazar gecesine kadar şartları yerine getirdikten sonra ürünler hakkında ne düşündüğünüzü buraya yorum bırakarak çekilişe katılabilirsiniz.

Kazanan kişi 15 Kasım Pazartesi günü açıklanacaktır. Herkese bol şans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder